Reklamacje i zwroty

Wszystkie wyroby dostępne w sklepie są fabrycznie nowe i objęte są gwarancją producenta. Jeśli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady ukryte lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres sklepu wraz z dokumentem zakupu oraz wypełnionym formularzem reklamacji.
Wyrób uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeżeli będzie to niemożliwe, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie wyroby.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie pisemnego protokołu uszkodzenia / rozbieżności zawartości przesyłki sporządzonego w momencie odbioru towaru w obecności pracownika spedytora i potwierdzonego przez niego. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl